Breakdance a reklamy telewizyjne

Breakdance a reklamy telewizyjne

Media telewizyjne stanowią, w obecnej rzeczywistości, najpotężniejsze źródło przekazu informacji oraz komunikacji pomiędzy poszczególnymi jednostkami. Telewizja jest obecna we wszystkich domach i korzystamy z jej zasobów w sposób codzienny. W ramach działalności telewizyjnej wyjątkowo modnym zabiegiem marketingowym stały się reklamy produktowe. To one stanowią podstawową formę prezentowania wyrobów wielu firm oraz przedsiębiorstw. W zależności od kategorii odbiorcy wyróżniamy szereg różnorodnych reklam telewizyjnych. Artykuły skierowane do młodego pokolenia odbiorców muszą być reklamowane w sposób najbardziej im odpowiadający oraz bliski. Taki właśnie jest breakdance. Wiele firm sprzedających swoje produkty na otwartym rynku sięga do elementów tańca breakdance w swoich reklamach medialnych. Do tyczy to szczególnie napojów gazowanych oraz kosmetyków. Ma to na celu pokazać ich moc działania, ale także zapaść w pamięci widza w skojarzeniu z danym tańcem. Wykorzystanie kroków oraz figur breakdance sprawia, że wielu zwolenników owego tańca sięga po prezentowane produkty choćby w celach poznawczych. Niejednokrotnie zdarza się, że znane osoby ze świata tanecznego również występują w danej reklamie. To dodatkowo przyciąga klientów na owe produkty.

Kochani, jestem instruktorem tańca nie tylko z zawodu lecz także z prawdziwej, głębokiej pasji. Z całą pewnością wielu z Was kocha tę formę wyrażania siebie jednak zdaję sobie sprawę, że są wśród Was również tacy, którzy traktują go tylko jako chwilową formę rozrywki w wolny weekend. To właśnie te osoby chciałbym zachęcić do zagłębienia się w temat i odszukania w tańcu głębszego sensu. Taniec bowiem to piękny sposób na rozładowanie i wyrażenie rozmaitych emocji.