Radio składa się przede wszystkim z dwóch głównych programów, które docierają do słuchaczy: z muzyki i informacji, nierzadko przerywanych także reklamami. Mimo niewątpliwej tradycji radia i jego historycznego znaczenia, a także tego, że służy ono również komunikacji, z pewnością to muzyka jest z radiem kojarzona najczęściej. Chociaż w większych i bardziej popularnych rozgłośniach także wiadomości, informacje dnia odgrywają dużą rolę, to jednak emitowane są one rzadko, raz na pół godziny czy godzinę. Co więcej, w dobie internetu i telewizji, by usłyszeć, co nowego słychać na scenie politycznej, wystarczy wejść na odpowiednią witrynę bądź włączyć program informacyjny w teleodbiorniku, zamiast czekać do pełnej godziny na kilkuminutowy serwis, często z przyczyn obiektywnych znacznie okrojony. Muzyka natomiast, choć obecna w naszym życiu wszędzie i łatwo dostępna ? tak na płytach CD w sklepie czy na kanałach muzycznych w telewizji, jak po prostu na dziesiątkach różnych portali internetowych ? to jednak kojarzona jest przede wszystkim z radiem. Choć wszystko zależy od profilu kanału radiowego, to właśnie po muzykę sięgamy w radiu. Dlatego radiowcy nie powinni z niej absolutnie rezygnować, a wręcz przeciwnie ? zwiększać jej ilość w eterze.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply