Komercyjne stacje, które w znacznej części utrzymują się z reklam wydają się zupełnie nie martwić o swoją przyszłość. Mimo tego jednak, zauważa się powoli tendencję spadku zainteresowaniem takiej formy rozrywki jak radio. Coraz rzadziej traktowane jest ono jako źródło informacji przede wszystkim dlatego, że to Internet zmonopolizował rynek informacji, uznawany będąc za ich najszybsze i najbardziej rzetelne źródło. Radio to przeważnie muzyka, która również jest dostępna w sieci w nieograniczonej ilości, nawet wtedy, kiedy nie korzysta się z nielegalnej wymiany plików. To wszystko sprawia, że radio staje się coraz mniej popularne, stając się tylko i wyłącznie tłem dla pracowników firm, kierowców itp. Trudno jest przewidzieć to, co będzie dalej z radiem przy takim samym, dynamicznym rozwojem sieci. Prawdopodobnie to właśnie Internet przejmie zarówno telewizję, radio jak i prasę. Z jednej strony wizja taka może nieco przerażać, ponieważ bez dostępu do sieci nie będziemy mieli dostępu do informacji. Z drugiej znów strony stałoby się to pewnego rodzaju udogodnieniem. Nie istnieją jeszcze plany na ten temat, ale prawdopodobnie można spodziewać się takiego obrotu sprawy w ciągu najbliższych dwudziestu lat.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply